sms عاشقانه.............


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 230
نویسنده : Vaezi1992

01 اي کاش دلم امشب بگريد، شايد که بغض عشق در چشمانم بشکند....


02 آري دوستي دو نيمه دارد نيمي از آن عشقي است که دل تو را بيقرار کرده است و نيمي ديگر آن محبتي است که در دل من مي تپد


03 
فرشته ها وجود دارن اما بعضي وقتا چون بال ندارن ما بهشون ميگيم دوست



04 با لمس عشق و محبت می توان شیطان را از قلبها بیرون راند. (تنسی ویلیامز)


05 عشق تاج زندگانی و سعادت جاودانی است. (گوته)



06 مرگ از زندگي پرسيد چرا من تلخم و تو شيريني؟ زندگي در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقيقت


رفتی و ندیدی که چه محشر کردم 
با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من
وابستگی ام را به تو باور کردم



07 گر چه راه صعب است ، اما تو به صعود ادامه بده ، شاید قله در یک قدمی تو باشد


08 هر وقت آرام می شوید ، از قلبتان تشکر کنید که دستتان را به دامان آسمان رسانده است


09 در شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست ، ولی در نماز پایان است . شاید این بدین معناست که پایان نماز ، آغاز دیدار است . ( دکتر شریعتی )


10 
اگر می خوای ارزشت را نزد خدا بدانی ، نگاه کن ببین ارزش خدا نزد تو در وقت گناه چه قدر است ؟


11 کیسه کوچک چایی تمام عمر دلباخته ی لیوان بود ، ولی هر بار که حرف دلش را می زد صدایش در آب جوش می سوخت ... کیسه کوچک چای با یک تیکه نخ رفت ته لیوان و حرف دلش را آهسته گفت ؛ ... لیوان
سرخ شد!


12 ميدوني چقدر دوست دارم؟ به تعداد تاراي موي سرت ضرب در تعداد نفسهايي که تا اخره عمرت ميکشي به علاوه تعداد ه هرچي ستاره تو اسمونه



 13 مثل شقايق زندگى كن:كوتاه اما زيبا،مثل پرستو كوچ كن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمير:دردناك اما...عاشق


روياهايم را تکه تکه کرده ام وبه حراج مي گذارم روياهايم را مي فروشم تا بتوانم به جايش کابوس را قسطي بخرم


 اگر خنده از لبهايم گريزد" اگر اشك از چشمهايم گريزد" اگر از گريه دريايي بسازم" اگر از خنده رويايي بسازم" لحظه اي از ياد تو دور نخواهم ماند



 14 مي خوام قلكم رو بشكنم و با نصف پولش نازت رو بخرم و بانصف ديگه اش مداد رنگي بخرم تا نازت رو بكشم



 15 کاشانه ان نيست که جمشيد بنا کرد کاشانه ان است که ليلي بنا کرد ويرانه ان نيست که چنگيز فرو ريخت ويرانه دل ماست که با گوشه ي چشمت صد سال بنايم را يک باره فرو ريخت


16 پرسيدم عشق چيست؟ گفت: آتشي است. گفتم مگر آن 
را دیده ای؟ گفت نه در ان سوخته ام


17 قلب آدم مثل جزیره دور افتاده است اینکه کسی واسه
اولین بار پا به این جزیره می گذاره مهم نیست مهم اون
کسی که در جزیره می مونه و نمیره 


18 يکي از بهترين ها مي گويد:
 اگر کسي واقعاً يکي را دوست داشته باشد،
 بيشتر از اينکه بهت بگه دوست دارم ميگه مواظب خودت باش،
 پس مواظب خودت باش.

19 من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو.
 به دو چيز اعتقاد دارم يكي خدا و ديگري تو 
من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو و ديگري خوشبختي تو 
من اين دنيا را براي دو چيز ميخواهم يكي تو و ديگري براي با تو موندن 



20 هر انسان لبخندی از خداست
تبریک به تو که زیباترین لبخندی


21 بهترين لحظه زمانيست که فکر ميکنی فراموشت کردم امّا
ناگهان اس ام اسي از طرفه من ميرسه که ميگه:
ميميرم برات


22 کيسه ي کوچک چاي تمام عمر دلباخته ي ليوان شد.
ولي هر بار که حرف دلش را مي زد صدايش توي اب جوش مي سوخت .
کيسه ي کوچک چاي با يک تکه نخ رفت ته ليوان.
حرف دلش را اهسته گفت ... 
ليوان سرخ شد 



23 زندگی را نمی توان تحمل کرد، مگر آن که اندکی دیوانگی چاشنی آن کرد.

24 کاش می دونستی دل تخته سیاه نیست
وقتی که می آیی اسمت رو روی اون بنویسی و هر
وقت دلت خواست بری اسمت رو از روش پاک کنی 



25 سخته یکی بهت بگه ستاره شوبچینمت
یکم که گذشت بگه:
دیگه نیا ببینمت.



26 رو تو يه حساب ديگه ميکردم ناراحت نشو ولی
تازه ميفهمم مردم راست ميگن
تو آدمه دو رويي هستی:
*يه روت ماه* يه روت گل
يکی از يکی قشنگتر.!!



27 شما طبقه قانون 28 ماده 5 قوانين دوستی
به حبس ابد در قلب من محکوم هستيد
آيا اعتراضی داريد؟ 



28 یارو ميره توالت با دهن خوني مياد بيرون.
 ميگن: چي شده؟ 
ميگه: مسواكش خيلي بزرگ بود. 



29 به یه آدمی  توپ فوتبال نشون ميدن ميگن: چيه؟ 
ميگه: شطرنج گردالي.


30 يه روز يه آدمی  شكر مي خره براي اينكه مورچه نخوره روش مي نويسه نمك. 



31 امیدوارم که پله های رفیع موفقیت رایکی یکی تی بکشی


32 سعی کن تو زندگی اميدوار باشی،
هيچ وقت حسرت چيزايي رو که نداری نخور،
مثله زيبايي،
تيپ خوب،
کلاس بالا و...
حالا مگه من که دارم چيکار کردم!!


33 خدايا! به من رفيقی بده که با من گريه کند. دوستی که با من بخندد را خودم پيدا خواهم کرد !


 34 خوش بين کسي است که جدولش را با خودنويس حل ميکند 



35 آدم به 6 دليل شانس آورد(اونم چه شانسي ) چون حوا نميتونست اينارو بهش بگه: 1-من آدمت كردم 2_برو از شوهراي مردم ياد بگير 3_ديشب كجا بودي؟ 4_چرا پولاتو مي دي مادرت؟ 5-چرا به اون زنه
نگاه كردي؟ 6-مي دوني من چند تا خواستگار داشتم؟

36 
اگه يه روز فكر كردي كه يه نفر هر جا مي ري دنبالته و هر مشكلي واست پيش مياد واسش مهمه و ميخواد بهت كمك كنه مطمئن باش كه اون من نيستم 



37 نگاه کن به پشتت ببین دم داری؟
::
::
::
::
::
::
::
::
::
نداری؟ پس خودشی چون خر ما از کرگی دم نداشت 



38 زنگ در خونه تم ..هر کی تو رو بخواد اول باید منو بزنه.
***************************
میگن خدا ابر رو به گریه می اندازه تا گل بخنده پس هر وقت بارون اومد یادت باشه بخندی



39 ديشب فرشته اي به خوابم اومد و دستش و به طرفم آورد و گفت: گل يا پوچ؟
گفتم گل. دستش رو باز كرد و تو رو به من داد...


40 اگر مي خواهي محال ترين اتفاق زندگيت رخ بدهد، باور محال بودنش را عوض كن.



41 شريعتي: دنيا را بد ساخته اند... کسي را که دوست داري، تو را دوست نمي دارد. کسي که تو را دوست دارد ،تو دوستش نمي داري اما کسي که تو دوستش داري و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئين هرگز
به هم نمي رسند و اين رنج است . زندگي يعني اين.....


42 روي قبرم بنويسيد مسافر بوده است 
بنويسيد که يک مرغ مهاجر بوده است 
بنويسيد زمين کوچه ي سرگرداني است 
او در اين معبر پرحادثه عابر بوده است



43 وقتي نميتوني فرياد بزني ناله نکن!! خاموش باش قرن ها ناليدن به کجا انجاميد؟؟...



44 تو محکومي به زندگي کردن تا شاهد مرگ آرزوهاي خودت باشي!(دكتر شريعتي)



45 وقتي خاطره هاي آدم زياد ميشه ديوار اتاقشون پر عکس ميشه اما هميشه دلت واسه اوني تنگ ميشه که نميتوني عکسشو به ديوار بزني.


46 بر دريچه ي قلبم نوشتم ورود ممنوع ! عشق آمد و گفت : بي سوادم !!



47 روزي عشق از دوستي پرسيد تفاوت منو تو در چيست؟ دوستي گفت من ديگران را به سلامي آشنا ميکنم تو به نگاهي..... من آنان را با دروغ جدا ميکنم تو با مرگ


48
 اگه بعد از 120 سال رفتي اون دنيا گفتن يکي حلالت نکردخه سر پل صراط منتظرته اون منم که به اين بهونه مي خوام يه بار ديگه ببينمت



49 ديشب اشک آمد به خوابم.   گفت قهري با من .    گفتم مگه ميشه با آشناي ديرينمم.....  ؟!  گفت گله دارم .  پرسيدم چرا؟   نگاهم کرد و گفت او کيست که تو را از من رانده؟  خواستم
چشمش نکند به دروغ گفتم گريه مي کنم . خواستن  توانستن است به کار نيامد دست به دامان پياز شدم..........


50 رفتم به گل زرد چرا رنگ مني
افسرده و دلتنگ چرا مثل مني
من عاشق اويم که رنگم شده زرد
تو عاشق کيستي که هم رنگ مني



51 ترس از عشق، ترس از زندگي است، آنان که از عشق مي گريزند، مردگاني بيش نيستند.
برتراند راسل



52 کسب کن لحظه هايم را که درياي چشمانت سراب مهرباني است



53 مي کشمت سوي خويش . اين کشش قلب ماست ..
قلب تو گر آهن است. قلب من آهنرباستزخم زندگي ام تويي ..


54 همه به زخم هايشان دستمال مي بندند . 
.
.
.
.
.
ولي من به تو دل بسته ام .

55 
گر کسي مي گويد که براي تو مي ميرد دروغ ميگويد ..
حقيقت را کسي ميگويد که براي تو زندگي مي کند!!

56 اين ديوانگيست ... که از همه گلهاي رُز تنها بخاطر اينکه خار يکي از آنها در دستمان فرو رفته است متنفر باشيم... اين ديوانگيست ... که همه روياهاي خود را تنها بخاطر اينکه يکي از آنها به حقيقت
نپيوسته است رها کني
*


57 اگر خوبي بدي از ما ديدي حلال کن . من فردا بايد برم بيمارستان براي جراحي دريچه قلب . آخه ميخواهم يه دريچه بگذارم که فقط به روي تو باز بشه
*

58 چگونه شيشه شوم وقتي
 نگاهت از سنگ است
*


 





:: موضوعات مرتبط: نوشته های عاشقانه , اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: sms , عاشقانه , جمله , عاشقونه , جملات زيبا , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دختر جنوبی در تاریخ : 1391/10/3/0 - - گفته است :
سلام زیبا بود لینکت کردم..............موفق باشی
پاسخ:مرسی

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1391/8/16/2 - - گفته است :
جالبه مرسسسسسيييي

/weblog/file/img/m.jpg
مريم در تاریخ : 1391/8/16/2 - - گفته است :
واقعا جالبه بازم از اينا بذاريد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 12533
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com